۱۰ نکته مهم برای افزایش امنیت حریم شخصی در فیس بوک
نوشته شده توسط : یونس رئیسی

یکی از نقاط حساسی که همواره برای کاربران شبکه های اجتماعی احساس خطر و ناامنی به همراه دارد، حریم شخصی است. کاربر هر سایتی و با شبکه اجتماعی ای که باشید، تنظیمات حریم شخصی تان، تا حدود زیادی در دست خودتان است. پس آگاهی از چگونگی اعمال تنظیمات به صورت دلخواه، از میان چندین و چند تنظیم مختلف برای هر کاربری ضروری است. حریم شخصی در فیس بوک نیز برای داشتن حس امنیت در این شبکه اجتماعی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. قبلاً در نگهبان چندین مقاله و مطلب در خصوص امنیت و حفاظت از حریم خصوصی، منتشر شده است.
در این مقاله به نکاتی ریز در خصوص چگونگی اعمال تنظیمات جدید و مناسب، اشاره شده است. سعی شده در این مقاله از میان تنظیمات فراوان حریم شخصی فیس بوک (نزدیک به ۱۷۰ تنظیم کوچک و بزرگ) مهمترین ها را به شما گوشزد کنیم تا بتوانید با خیال راحت تنظیمات دلخواه خود را اعمال نمایید. پس این مقاله را از دست ندهید.

 

 

به اشتراک گذاری در فیس بوک

01-sharing_facebook1_0.jpeg

به طور کلی شاید مشخص کردن اینکه چه کسانی اجازه مشاهده ی موارد به اشتراک گذاشته شده توسط شما را در فیس بوک داشته باشند، مشکل به نظر برسد. اما فیس بوک به شما این امکان را می دهد که این مورد را به راحتی از میان «همه»، «‌دوستان ِ دوستان تان» و یا تنها «دوستان تان» انتخاب کنید. برای این کار باید به این قسمت در تنظیمات حریم شخصی خود مراجعه کنید:

Account > Privacy Settings
> Sharing on Facebook

در گوشه ی بالایی فیس بوک بر روی Accounts کلید کرده و از منوی باز شده، Privacy Settings را انتخاب نمایید.



ادامه مطلب
طبقه بندی: ترفندهای فیس بوک، 





:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: